Sidor

torsdag 7 mars 2013

Plagg till försäljning

Ni som har följt mig via bloggen sedan länge, samt ni som tidigare har beställt kläder genom mig har kanske reagerat på att min hemsida har varit stängt under en längre period.
Nu är jag på gång att bygga en ny och denna gång blir det en riktig webshop med möjlighet att köpa och betala plaggen direkt via hemsidan. Tills den är i gång (vilket nog kan ta lite tid...) så har jag lagt upp en undersida till denna blogg som fått namnet "Plagg till försäljning". Där kommer jag löpande lägga upp färdigsydda plagg och tillbehör som går att köpa. Självklart kan ni även fortsättningsvis specialbeställa plagg om ni vill ha i exempelvis någon annat färg eller ett annat mönster.

Trikåmössa med knut. Finns i tre olika storlekar och i fyra olika mönster och färgsättningar.
Självklart kan jag även sy upp den i din favoritfärg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar