Sidor

fredag 25 januari 2013

Besöksrekord!

Oj, inte kunde jag tänka mig att det skulle bli en sådan anstormning till min blogg efter mitt förra inlägg som beskrev hur man gör mönsterförändringar i trikå! Tack alla som har läst och kommenterat, ni är supergulliga :)

Jag hoppas att ni förstod vad jag skrev och att ni vågar börja klippa och klistra i era egna mönster och på så sätt skapa de plagg som vi själva vill ha. För det är bara det det handlar om: att våga. Helt fel kan det ju aldrig bli, men det kan vara bra att sy upp ett provplagg i ett billigt skräptyg innan man sätter saxen i det där fina, dyra tyget.

Nu håller jag som bäst på att skriva och fotografera till nästa inlägg som kommer att visa hur man gör avskärningar i trikå. Jag hoppas att jag hinner klart i helgen :) Tills dess kan jag bjuda på:

"Lilla Ts Fotografiska Expedition"

 Livet i mammas syrum sett från en tvåårings synvinkel 


Spännande maskiner i mammas syrum

Det börjar bli ganska spännande när jag tömmer kameran numera. Helt plötsligt ser jag livet ur en annan synvinkel ;)

1 kommentar:

  1. Haha, livsfarligt att släppa tvååringarna lösa i syrummet! :-)

    SvaraRadera