Sidor

tisdag 21 februari 2012

Sommarkjol

Det här blir förmodligen det sista blogginlägget på ett litet tag eftersom jag och min familj ska flytta.
Förr om åren har jag tyckt att det är ganska kul att flytta och jag har flyttat MYCKET! Tyvärr känner jag inte så denna gång även om jag längtar till den nya lägenheten, det nya jobbet och att äntligen flytta tillbaka till Stockholm, men... jag vill inte plocka ihop mitt syrum :( 

Det här är förmodligen det sista plagget som jag hinner sy klart i mitt syrum innan jag måste packa ihop allting. En liten sommarkjol till mig själv sydd i en stuv från Ohlssons tyger. Mönstret är mitt eget och anpassat till att tyget ska räcka. Lite utställd med dragkedja bak och längden går till strax över knäna. En klassisk 70-tals kjol helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med flytten och hoppas ditt nya syrum blir minst lika bra som det gamla :)

    SvaraRadera
  2. Tack, det kan nog behövas! Har precis räknat ut hur många dagar jag har på mig att packa hela bohaget och det var...inte många.... :(

    SvaraRadera